رئیس حوزه
اسپیدان از آغاز عملیات بهسازی بلاک بحرانی ابیازن – اسپیدان به طول
17 کیلومتر خبر
داد.

به گزارش خبرنگار امور نگهداری اصفهان و به نقل از ریاست محترم
حوزه 37 اسپیدان ـ امور نگهداری اصفهان، آقای اقادوستی با اعلام اینکه محور چاریسه
ـ اسپیدان، دارای هندسهای پیچیده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد طول بلاک شامل قوس های با شعاع زیر 5۰۰ متر و 21 ترانشه و دو دهانه تونل است که به لحاظ فرسودگی و زیرساخت نیز
بحرانیترین بلاک این محور محسوب میشود و انشاءالله در اولین فرصت، عملیات بهسازی
از بلاک ابیازن ـ اسپیدان شروع خواهد شد، و با توجه به روش بهسازی به نوبه ای خود
پیشرفت قابل توجه ای خواهیم داشت.
آقای آقادوستی از بازسازی حدود 68 کیلومتر ازمحور چاریسه
اسپیدان، شامل بلاکهای «چاریسه - رنگان»، «رنگان -ابیازن»و «ابیازن
- اسپیدان» خبر داد.
وی در ادامه عنوان کرد عملیات تخلیه تراورس بلاک ابیازن اسپیدان
توسط یک دستگاه بیل مکانیکی و قطار عملیات شروع و پس از تخلیه تراورس حداقل 10
کیلومتر از مسیر، عملیات بهسازی این بلاک به طول 17 کیلومتر شروع خواهد شد که دو
بلاک دیگر نیز انشاءالله بصورت پیوسته ، پس از اتمام عملیات بهسازی این بلاک،
ادامه میابد.
در پایان؛ امیداست که بتوانیم جهت آبادانی و پیشرفت و توسعه صنعت
ریلی کشور گامی برداریم.

