امور نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن منطقه اصفهان

تعمیر و نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن اصفهان

امور نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن منطقه اصفهان

تعمیر و نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن اصفهان

این وبلاگ جهت ثبت اخبار، اطلاعیه ها و رخدادهای کلی امور نگهداری خط و ابنیه فنی راه آهن منطقه اصفهان و بطور کلی ارتباط با همکاران ناحیه اصفهان و سایر نواحی ایجاد شده است.
با ثبت نظرات در وبلاگ یا از طریق تلگرام شماره 09132861258 و کانال تلگرامی rstcesf@ ما را در این امر یاری نماید.
از صبر و شکیبابی شما سپاسگزارم
اکبر بوجاری

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

نویسندگان

آخرین مطالب

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۴
اکبر بوجاری

رئیس حوزه اسپیدان از آغاز عملیات بهسازی بلاک بحرانی ابیازن اسپیدان به طول 17 کیلومتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار امور نگهداری اصفهان و به نقل از ریاست محترم حوزه 37 اسپیدان ـ امور نگهداری اصفهان، آقای اقادوستی با اعلام اینکه محور چاریسه ـ اسپیدان، دارای هندسه‌ای پیچیده است، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد طول بلاک شامل قوس های با شعاع زیر 5۰۰ متر و 21 ترانشه و دو دهانه تونل است که به لحاظ فرسودگی و زیرساخت نیز بحرانی‌ترین بلاک این محور محسوب می‌شود و انشاءالله در اولین فرصت، عملیات بهسازی از بلاک ابیازن ـ اسپیدان شروع خواهد شد، و با توجه به روش بهسازی به نوبه ای خود پیشرفت قابل توجه ای خواهیم داشت.

آقای آقادوستی از بازسازی حدود 68 کیلومتر ازمحور چاریسه اسپیدان، شامل  بلاک‌های «چاریسه - رنگان»، «رنگان -ابیازن»و «ابیازن - اسپیدان» خبر داد.

وی در ادامه عنوان کرد عملیات تخلیه تراورس بلاک ابیازن اسپیدان توسط یک دستگاه بیل مکانیکی و قطار عملیات شروع و پس از تخلیه تراورس حداقل 10 کیلومتر از مسیر، عملیات بهسازی این بلاک به طول 17 کیلومتر شروع خواهد شد که دو بلاک دیگر نیز انشاءالله بصورت پیوسته ، پس از اتمام عملیات بهسازی این بلاک، ادامه میابد.

در پایان؛ امیداست که بتوانیم جهت آبادانی و پیشرفت و توسعه صنعت ریلی کشور گامی برداریم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۶
اکبر بوجاری

شرکت خدمات  مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن  به عنـوان اولین و باسابقه ترین تولیـــــــد  کننده تراورس های   بتنی جدید براساس نیازهای موجود در صنعت حمل و نقل ریلی  کشور ، مطالعه تراورس های بتنی جهت تحمل بار محـــــوری 30 تن را از اوایل سال1393آغاز نمود که با تلاش کارشناســـــان و متخصصان این شرکت وبهره گیری از محاسباتبسیار دقیق و با رعایت کلیه ضوابط و معیـــارهای مندرج در آیین نامه ها و استـــــانداردهای معتبر ملی و بیـــن المللی از قبیل UIC 713، نهایتا تراورس های بتنــــــی پیش تنیده با بار محوری 30 تن در خرداد ماه 1394 طراحی گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۴
اکبر بوجاری